پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119635
اعتبار 250 ميليارد ريالي به شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/09/08 10:56:07
نمایش : 1083
فرماندار شهرستان فارسان از اعتبار ۲۵۰ ميلياردريالي به اين شهرستان خبر داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز  احمدي گفت : با تخصيص حدود۸۰ درصدي اعتبارات امسال اين شهرستان بيش از۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار جهت سرفصلهاي مختلف داردكه نسبت به اعتبارت۱۰۰ ميلياردي سال گذشته كه تنها ۲۳ درصد بوده و حدود ۳۰ ميليارد ريال آن جذب شد از رشد چشمگيري امسال برخوردار شده ايم.

 فرماندار فارسال با اشاره اينكه منابع اعتباري ديگري جهت شهرستان درسال جاري در نظر گرفته شده است اين منابع را اين چنين تشريح كرد: اعتبار۶۰ ميليارد ريالي از ماده ۱۸۰ و در نظر گرفتن  ۴۰ ميليارد از ماده ۱۰و۱۲ و اعتبار ۸۰۰۰ ميليون ريالي از توازن منطقه اي را از جمله اعتبارات امسال دانست.

 وي اعتبار ۷۰ ميليارد ريال از اعتبارات مصوب ملي و ۳۰ ميليارد ريال اعتبار از ساير منابع كشور را از ديگر اين اعتبارات به شهرستان فارسان دانست كه امسال جهت رونق شهرستان در نظر گرفته شده است.

 احمدي گفت اعتبارات امسال نسبت به سالهاي گذشته بينظير ميباشد فرماندار فارسان از تمام دستگاههاي اجرايي شهرستان خواست با جديت تمام نسبت به جذب اين اعتبارات اقدام نموده تا شاهد پيشرفت و تعالي شهرستان باشيم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html